onsdag 2. mars 2011

Fuck you


Denne installasjonen er laga av Steve Lambert (bildet er linka til nettsida hans). Trur den hadde passa på kjøkkenveggen min. 

Bloggtittelen min i dag er kanskje litt voldsom. Men den er retta mot  ein del av meg sjølv som eg ikkje liker. Eg er så lei av korleis tankar drar meg ned gang på gang. Korleis eg sjølv velger å trur at eg ikkje kan få til endring. So fuck you.

Men denne veka hengte eg opp ein lapp på speilet på badet. Der står det "Vær god med deg sjølv". Og det er mitt nye mantra. Så får alle andre tankar dra sin kos, det er dette eg trenger. Eg skal ta vare på meg sjølv. So fuck you.

2 kommentarer:

  1. den beskjeden på speilet var fin
    jeg sysler med noe slikt jeg også
    hvor er det de kommer fra de dere nedbrytende, selvkritiske tankene??

    SvarSlett
  2. Eg óg er i fuck you-modus om dagen. Og eg skal prøve å følgje ditt eksempel og kanskje drage den endå litt lenger: FUCK YOU, FUCKFACE! (ikkje til deg, altså! Ei stemme inni meg gjev beskjed om at det ikkj er så veldig flinkpikisk å skrive dette i nokon sitt kommentarfelt. Men til det har eg éin ting å seie: FUCK YOU, FUCKFAAAACE!

    Herleg.

    SvarSlett