søndag 5. juni 2011

Oppskrift

Før:

Etter:

Eg liker å dille litt med bildene mine. Ikkje mykje, berre litt auka kontrast, kanskje litt meir svart, litt mindre farge. Eg redigerer med magefølelsen som kompass. 

Eg bruker Photoshop CS5 til all redigering, og helst bruker eg Camera Raw. Rett og slett fordi det er det enklaste. Eg har lært ved hjelp av prøve og feile metoden, av Youtube-videoar og mest av alt har eg lært på Moderskeppet sine heimesider. Du finn dei her.

Eg liker godt å prøve ut oppskrifter. Og over har eg brukt Sanna si oppskrift som du finner her.
Sanna har manga andre oppskrifter som er lette å følge, du finn ei oversikt over alle her.

Spread the word. Her er det utrulig mykje fint å prøve.
Fin søndag!


1 kommentar:

  1. Bruker Photoshop selv, men mest Elements. Har CS5, men er ikke helt fortrolig med det ennå. Men det kommer! Det er stort sett kontrast og level jeg bruker, da jeg liker best det "sanne" bildet. Men innimellom er det jo lov å leke seg litt!
    Fine bilder du viser! Og takk for tipsene!

    SvarSlett