torsdag 2. juni 2011

Vigelandsparken







Andre dagen i Oslo var vi i Vigelandsparken.
Eg gløymte bestekamera(ten) på hotellet og måtte bruke eit lite kompaktkamera til desse bildene. Funkar greit, men ikkje optimalt.

Vigelandsparken er verdens største skulpturpark utført av ein kunstnar (ref. parken sine heimesider).
Eg trur eg var i gjennom alle følelsane når eg gjekk rundt der. Eg lo, eg vart trist, eg vart sint, eg var glad    - men mest av alt begeistra. Og audmjuk.

For ein kunstnar, for ein park.


2 kommentarer:

  1. Eg óg har vore og teke bilete av dei kompisane der! Dei bileta tok jo seg sjølve, omtrent :) Finfint!

    SvarSlett
  2. Veldig bra bilder fra Vigelandsparken. Det er en utrolig flott plass, både til å rekreere litt og ta bilder!

    Ser du har vært både her og der i Oslo! Reptilparkildene dine er utrolig flotte! Har selv vært der, og vet det ikke er enkelt å knipse gjennom vinduene. En fascinerende plass det der! ;) Vis gjerne bilder av slangen dere fikk holde, synes det er vakre dyr jeg!

    SvarSlett