fredag 27. januar 2012

Brunbeisa ytterdør.

Noko som gjorde meg glad i går: 
Å bli invitert på halvtårsfest til verdens beste tanteunge.

Kva gjorde du klokka halv åtte i dag tidlig? 
Då sov eg.
Kva gjorde du for 15 minutter siden? 
Då tørka eg støv og var drittlei.
Det siste du sa høgt? 
Eg går ned på dataen ei stund.
Det siste nokon sa til meg: 
Trenge vi å gjør nåkke meir no då ?
Kva har du drukke i dag? 
Vatn.

Kva var det siste du åt? 
Paranøtter.
Kva var det siste du kjøpte?
Eit kamerastativ.

Kva slags farge er det på di ytterdør? 
Brunbeisa!
Kva slags vær er det no? 
Vind, kaldt, opplett, vind og kaldt.
Beste smak på is? 
Sjokolade.

Trur du på kjærlighet ved første augekast?
Hm. Ikkje sikker. Betatt ved første augekast trur eg på.

Sover du tungt? 
Det varierer. Men oftast ikkje.
Har du mareritt? 
Ja. Og våkne livredd og forstå at det berre var ein draum. Det er deilig det.
Trivast du med jobben din? 
Varierer. Hadde eg vunne 5 millionar i lotto så hadde eg nok slutta og gått ein anna veg. 



Lista har eg oversatt fra svensk og rappa her.


Og fint på ein fredag.


Bilder er linka.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar