fredag 10. februar 2012

Via via



Eg er innom mange fine blogger kvar dag (jepp, eg bruker for mykje tid på internett til tider) og ein av dei som har berørt meg mest siste året er Nadja sin blogg UNA.dos.tres.
Ho skriv nært og vakkert og bildene på bloggen er så ekte. Eg kjenner ho ikkje, men så føler eg at eg kjenner ho litt likevel. Fordi ho slipper oss lesarane så nær.

Og i det siste innlegget sitt oppfordrar ho til å bli med på ei utfordring. Ei utfordring ho har slått sammen og utvikla vidare sjølv. Inspirert herfra og herfra.

Kan blir fint å ha dei dagane ein har lyst å blogge, men kanskje ikkje heilt veit kva ein skal blogge om. Eg hopper i det og blir med. For meg blir målet og ha gått gjennom lista og gjennomføre den i løpet av 2012.

1. Berätta om dig själv. 
2. Berätta om staden du kommer fra.
3. Berätta om din bästa vän.
4. Berätta om en person som du beundrar.
5. Berätta om vem du var för ett år sedan.
6. Berätta om bloggarna du läser.
7. Berätta om ett av dina favoritfotografier.
8. Berätta om ett av dina favoritplagg.
9. Berätta om en av dina favoritlåtar. 
10. Berätta om vad som finns i din väska.
11. Berätta om hur dina framtidsdrömmar ser ut. 
12. Berätta om någon som du saknar. 
13. Berätta om 10 favoritsaker i ditt hem. 
14. Berätta om ett fotografi som någon annan tagit på dig. 
15. Berätta om en av dina favoritböcker. 
16. Berätta om hur du var när du var liten.
17. Berätta om hur en perfekt dag ser ut för dig.
18. Berätta om 10 ting du absolut vill gjöre innan du dör. 
19. Berätta om en vän som bor långt bort.
20. Berätta om någon som du älskar.
21. Berätta om något som du är beroende av.
22. Berätta om ditt bästa minne.
23. Berätta om en ting du har kjempelyst på akkurat nå.
24. Berätta om 5 ting som får deg til å le.
25. Berätta om 5 ting som er superfint hos det motsatte kjønn.
26. Vis et bilde av utsikten fra valgfritt vindu i huset.
27. Berätta en spennende/artig historie.
28. Berätta om 10 ting du virkelig setter pris på.
29. Berätta om 5 ting som er bra med livet ditt akkurat nå.
30. Berätta om en rar/fin drøm du har hatt.
31. Berätta om noe som rører deg.
32. En oppskrift på noe godt.
33. Berätta om 5 fine ting med våren, sommeren, høsten og vinteren.
34. Berätta om favorittproduktene dine.
35. Berätta om 5 dyr du kunne tenke deg å ha (det er lov å fantasere)
36. Berätta om hvordan det kjennes for deg å være forelsket.
37. Berätta om 5 steder som er fine å være på.
38. Berätta om en måte du kunne tenke deg å tilbringe nyttårsaften på.
39. Noe som kommer rett fra hjertet, i form av tekst/bilde/video/tegning/kombinert.



Bli med du og!
























Bildet fann eg her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar