torsdag 17. januar 2013

5 fine på verdensveven


Pinterest er ei kjekk side eg bruker meir og meir.
Eg har fleire rare og fine mapper som eg fyller med inspirasjon, kunst og ting eg liker.
Bildet er lenka til mi side på Pinterest.




Biit.no, norsk Amazon-forhandler.
Gode priser på bøker, filmer, serier, leiker.




Epla.no
Her finnes det flotte heimelaga produkt, bruktfunn, materiell og klær.
Eg har handla juletreduk, keramikkring, veggbilde (to faktisk, eit er på veg i posten no.)
Anbefaler virkelig turen innom.




Etsy.com
Mi favorittside på internett.
Har brukt nokre timar på "vindushandling" her.
Silikonformer til sjokolade, stempel, washitape og hekla teppe er blandt det eg har handla her.
Blir litt som den internasjonale storebroren til Epla.no.




Iherb.com
Her kan du handle helsekostvarer, økologisk snop og stevia til ein brøkdel av prisen i Norge.
Her handler eg drops, kokosmjøl, uraffinert sukker, te, solkrem pluss pluss.
Det tar omtrent ei veke frå du bestiller til hentelappen kjem i posten.
Hvis du bruker Iherb-koden min får du 5-10 dollar i rabatt på første bestilling, HEG683 
(Dagens snikreklame).

Du kjem vidare til alle sidene over ved å klikke på bildet over teksten.

Husk regelen om toll- og mvafritt når du handler for under 200 norske kroner frå utlandet.
I tillegg varierer frakt med vekt, varer og pris.
Så det lønner seg å følge med heilt til ein fullfører kjøpet.




1 kommentar: