mandag 24. februar 2014

Scener frå ein tørkekjeller









Hvis du no likevel sitter framfor skjermen….
Kanskje leiter du etter inspirasjon. Kanskje er det ei lita kvardagsflukt.

Her er iallefall nokre lenker å drive tida med;

Via ei kjøp og salg-side på Facebook fekk eg oppfylt ein drøm
for litt over ei veke sida. Eg har kjøpt meg polaroid-kamera. Lykke!
Film koster skjorta, eg bestilte min frå Tyskland. Til no har eg tatt tre bilder.
Dei fem siste sparer eg litt på. 
Her finn du eit fin polaroidprosjekt som inspirerer voldsomt.

Inspirasjon, provokasjon, kunst og herlig befriande.

The girl effect,
fortsatt like aktuell fire år etter at den vart publisert på YouTube.

Axl Rose og David Bowie
Awsome people hanging out together

Dear Photograph
Eit alldeles nydelig prosjekt med bilder av bilder i bilder.

Verdens første selfie.

RDJ








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar