lørdag 24. mai 2014

fotosjåppleik no. 30




Eg pitla lenge med dette bilde, det ville seg liksom ikkje.
Leiken gjekk over i frustrasjon.
Så kom sommarfuglen og eg pusta igjen.

.

"Oh my God, what if you wake up som day,
and you´re 65, or 75, and you never 
got your memoir or novel written;
or you didn´t go swimming in warm pools and oceans
all those years because your thighs were jiggly 
and you had a nice big comfortable tummy;
or you were just so strung out on perfectionism
and people-pleasing that you forgot to have 
a big juicy creative life,
of imagination and radical silliness and staring of into space
like when your were a kid ?
It´s going to break your heart.
Don´t let this happen."

                                                                          - Anne Lamott

.

Og litt sånt som eg har snubla over på nettet 
som eg synes er verdt å dele;

Dette fekk meg til å ville ha ei løve som kjæledyr.
Flinke Tara Whitney har fått ny og oppdatert nettside.
Alt det fine eg har samla her.
Morgan Freeman på helium.
Ein lærar som utfordrar og lykkast.
"a very prime example of why not to judge people by their eccentricities"




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar