torsdag 12. juni 2014

Freedom is beyond





Fear is memory of pain.
Addiction is memory of pleasure.
Freedom is beyond both.

                                                       - Deepak Chopra

.

Via Hjartesmil og Haustlauv oppdaga eg Sia sin fantastisk Chandelier.
Sjå videoane, høyr songen!

(Haustlauv er forresten ein ny favorittblogg, 
inspirerande og nynorsk og ekte og fin.)

.


Eg har ei åndelig side av meg 
som eg har prøvd å låse inne i ei innvendig skuff altfor lenge.
Den rister og river og vil ikkje lenger la seg oversjå.
Eg ønsker meg kraft til å temme den,
endå meir ønsker eg kraft til å tørre å låse opp.
Eg ser noko nytt i enkelte av bildene mine som eg trur heng i hop med dette.

.


Life is filled with abstractions.
And the only way to make head over tails of it
is going through intuition.

                                                             - David Lynch




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar