onsdag 10. august 2011

Om ønsker og smal smak (heilt usaklig).

 I mangel på bilder blir det berre tekst i dag og kanskje eit eller anna tilfeldig bilde frå verdensveven som eg tjuvlåner og linker til for å få bedre samvittighet.

 Eg har snart bursdag og då kjem jo spørsmålet, kva ønsker du deg ? Like vanskelig å svare kvart år. For eg har jo liksom alt. Ein fantastisk kjæreste (på 17. året), to herlige gutar, finaste hunden, gode vener, hus ved sjøen osv osv. 
Eg er sikkert verdens vanskeligaste å gi til for eg har så smal smak. For det lille eg liker, liker eg VELDIG godt. Alt anna vil eg helst sleppe å få. For eg takler veldig dårlig å omgi meg med ting eg ikkje liker. 

Min smale smak definerer meg og den eg er og det eg trivest med å ha rundt meg. Veit at enkelte finner det veldig merkelig at eg samler på eit for lengst utgått frokostsett fra Figgjo. Eg har ein Cathrineholm smørsmelter til oppbevaring av penner i kjøkkenvinduet og i sofaen i stua ligg ein heimesydd kosekval, eit heimehekla teppe i 70-talls stil og Radar (robotputa vår). 

No har eg rodd meg langt ut på. Tilbake til spørsmålet, kva ønsker du deg ? Svar: Gode opplevingar i lag med dei eg er glad i. Kan eg svare det ?


Angry Birds kake fant eg her. Fantastisk!

1 kommentar:

  1. Du kan svare det! Berre pass på at dei som kjenner deg les bloggen din ;)

    SvarSlett