tirsdag 9. oktober 2012

Det rører noko i meg.




Av alle bildene eg har tatt,
fleire tusen i talet -
så er dette bildet min favoritt.
Bildet er tatt med Iphone og med eit tilfeldig Hipstamatic filter.
(tilfeldig - fordi når du rister på telefonen velger den "filter" og "linse" sjølv).

Bildet finst berre i denne versjonen og i denne størrelsen.
Kunne tenkte meg det på ei lerret, men det ville berre blitt grums.
Men det havner nok som eit lite print i ei fin ramme.

Så kvifor liker eg det så godt ?
Fordi kvar gong eg ser på det så rører det noko i meg.
Eg blir aldri ferdig med det.

Det kryp inn bak kvardagen og 
skaper ro og undring.

1 kommentar:

  1. Skjønner hva du mener, for det er jo et veldig spennende bilde. Du har jo en mer personlig vinkling og følelse for det - men lys og skygger i bildet gjør det både spenstig og følelsesladet. Veldig bra knipset! :)

    SvarSlett