torsdag 4. oktober 2012

I skumringa



Vi har eit lite kompaktkamera som eg har med meg i lommen når det regner.
Det tar heilt ok bilder i dagslys, men sliter dessverre i skumringa.
Bildet over her er eit eksempel på det.

Med litt "nip and tuck" i photoshop så klarte eg å finne meg i det likevel.
 For stemninga er det viktigaste for meg. 
(Sjølv om eg kjenner at perfeksjonisten i meg meiner at dette bildet var altfor dårlig til å publiserast).


.



"Courage does not always roar,
sometimes courage is the quiet voice
at the end of the day saying
- I will try again tomorrow."
             
                                                   - Mary Ann Radmacher

2 kommentarer:

  1. Synes det ble veldig bra jeg! Et foto behøver absolutt ikke være direkte avbildning, en stemnig skaper jo en følelse hos den som ser - og det er det viktigste. Litt dunkelt og mørkt dette. Med den rette,litt skumle/mystiske stemningen som det jo ofte er i skumringen!

    SvarSlett
  2. Åh, tenk om perfeksjonisten hadde fått råde og du ikkje hadde publisert dette!
    Igjen: bileta dine rører opp det magiske i meg. Og dette er så visst ikkje noko unntak.

    SvarSlett