lørdag 13. april 2013

fotosjåppleik no.17



Alle bildene mine er innom photoshop.
Nokre blir berre endra størrelse på og thats it.
Nokre pitlar eg litt på med kontrast, farge og oppskjerping.
Og så har du slike som dette over,
der eg slepper meg fri og berre flyter avgårde til hjartet seier nok.

Langt, langt utanfor komfortsona -
men eg trur faktisk på at det er desse bildene som er viktigast å dele.

Fordi dei blir til ved å la leiken rive ein med.
Noko eg trur vi menneske må blir flinkare til.
Faktisk er vi stort sett heilt fri til å gjere kva vi vil.
Er vi ikkje ?


"You have to leave the city of your comfort
and go into the wilderness of you intuition."

                                                                                                    - Alan Alda


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar